Met het plaatsen van een bestelling gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.
https://www.dedecoshop.nl/c-3024507/algemene-voorwaarden/
Tevens brengen wij u op de hoogte van onze privacyverklaring.
https://www.dedecoshop.nl/c-4451503/privacyverklaring/
Algemene voorwaarden voor yvettemoeskopsdecoshop
Prijzen:
Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21 % BTW en exclusief verzendkosten. yvettemoeskopsdecoshop behoudt zich het recht voor om de prijzen te wijzigen.
Betaling:
Je bestelling wordt in behandeling genomen, zodra het verschuldigde bedrag in zijn geheel op de bankrekening van yvettemoeskopsdecoshop is bijgeschreven.
Indien er binnen 5 werkdagen geen betaling is ontvangen, ontvangt de koper een herinnering. Wordt hieraan binnen 3 werkdagen geen gehoor gegeven, dan wordt de bestelling geannuleerd.
Verzending:
Met ingang van 2 januari 2014 werkt yvettemoeskopsdecoshop standaard verzendkosten, waarbij een minimum tarief geldt van € 3,00. De verzendkosten zijn opgebouwd uit portokosten, verpakkingskosten, administratiekosten en BTW. Breekbare en/of waardevolle zendingen worden zonder meerprijs verzekerd verzonden. Sommige artikelen zijn te waardevol om met brievenbuspost verzonden te worden, hierbij wordt automatisch pakketpost geselecteerd.
Alle bestellingen worden verzonden met PostNL.
De klant is zelf verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste adresgegevens.yvettemoeskopsdecoshop is niet aansprakelijk voor zendingen die verloren zijn gegaan als gevolg van verkeerd verstrekte adresgegevens.
Zodra de bestelling verzonden wordt, ontvang je een bevestiging van verzending. Indien de zending daarna niet binnen 3 werkdagen is ontvangen, verzoek ik je contact op te nemen met yvettemoeskopsdecoshop.
Levertijden:
Bestellingen waarbij 1 of meer artikelen niet op voorraad zijn (en waarbij dit in de productomschrijving staat aangegeven), worden in zijn geheel verzonden zodra alles op voorraad is. Deelleveringen zijn in overleg ook mogelijk, er kunnen dan wel extra verzendkosten worden berekend.
Er wordt met PostNL verzonden, ik verzend dagelijks van maandag t/m vrijdag.
Doorgaans worden zendingen de volgende werkdag bezorgd, waarbij zaterdag als werkdag geldt en maandag niet. yvettemoeskopsdecoshop kan dit echter niet garanderen.
Door bijvoorbeeld drukte of groothandelbezoek wordt met name pakketpost soms een dag later verzonden.
Tijdelijke wijzigingen in de levertijd worden in het bestelproces weergegeven.
Ruilen of retourneren:
Ruilen/retourneren binnen 14 dagen (gerekend vanaf het moment van bezorgen).
Ik verzoek je vriendelijk om eerst per mail contact op te nemen met yvettemoeskopsdecoshop.
Stuur het artikel retour naar: yvettemoeskopsdecoshop Westerhaven 38, 1671 CJ Medemblik.
Voeg een kopie van de factuur of orderbevestiging bij (eventueel op te vragen via info@yvettemoeskops.nl)
Het artikel/de artikelen dient/dienen ongebruikt te zijn en opnieuw verkocht te kunnen worden.
De klant is verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging tijdens het verzenden van de klant naar yvettemoeskopsdecoshop. Ik adviseer dan ook het pakket goed in te pakken en eventueel verzekerd te verzenden. Beschadigde retourzendingen worden door yvettemoeskopsdecoshop niet gecrediteerd.
De verzendkosten voor de retourzending zijn voor de koper, tenzij het een fout van yvettemoeskopsdecoshop betreft, of het artikel gebreken vertoont. In dat geval zijn de kosten voor yvettemoeskopsdecoshop en ontvang je via de mail een verzendlabel. Let op: neem in dat geval eerst contact op via de mail! Indien je de bestelling zelf frankeert, worden deze kosten niet achteraf vergoed.
Zorg er voor dat de retourzending voldoende is gefrankeerd. Vraag eventueel advies bij yvettemoeskopsdecoshop of het postkantoor. Indien de zending onvoldoende is gefrankeerd, kan PostNL een boete opleggen. Dit wordt door yvettemoeskopsdecoshop verrekend met het terug te storten aankoopbedrag.
Indien de gehele bestelling wordt geretourneerd, worden de bij de bestelling betaalde verzendkosten teruggestort. Indien een gedeelte van de bestelling wordt geretourneerd, wordt alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen teruggestort.
Indien er gratis is verzonden in verband met een besteding van € 100,= of meer en er worden artikelen geretourneerd, waardoor het nieuwe orderbedrag lager uitkomt dan € 100,=, dan worden er alsnog verzendkosten berekend. Deze verzendkosten worden in mindering gebracht op het te crediteren bedrag.
Zodra het artikel/de artikelen onbeschadigd en voldoende gefrankeerd door yvettemoeskopsdecoshop zijn ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort.Indien de zending onvoldoende gefrankeerd was, kan de terugbetaling een vertraging geven tot maximaal 14 dagen.
Garantie:
Neem in het geval van schade of breuk eerst contact op met yvettemoeskopsdecoshop, zodat ik het op kan lossen. Stuur de bestelling niet zomaar retour, deze verzendkosten worden door yvettemoeskopsdecoshop niet vergoed!
yvettemoeskopsdecoshop behoudt zich het recht voor om de algemene voorwaarden te wijzigen.
(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
Prijzen:
Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21 % BTW en exclusief verzendkosten. yvettemoeskopsdecoshop behoudt zich het recht voor om de prijzen te wijzigen.
Betaling:
Je bestelling wordt in behandeling genomen, zodra het verschuldigde bedrag in zijn geheel op de bankrekening van yvettemoeskopsdecoshop is bijgeschreven.
Indien er binnen 5 werkdagen geen betaling is ontvangen, ontvangt de koper een herinnering. Wordt hieraan binnen 3 werkdagen geen gehoor gegeven, dan wordt de bestelling geannuleerd.
Verzending:
Met ingang van 2 januari 2014 werkt yvettemoeskopsdecoshop standaard verzendkosten, waarbij een minimum tarief geldt van € 3,00. De verzendkosten zijn opgebouwd uit portokosten, verpakkingskosten, administratiekosten en BTW. Breekbare en/of waardevolle zendingen worden zonder meerprijs verzekerd verzonden. Sommige artikelen zijn te waardevol om met brievenbuspost verzonden te worden, hierbij wordt automatisch pakketpost geselecteerd.
Alle bestellingen worden verzonden met PostNL.
De klant is zelf verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste adresgegevens.yvettemoeskopsdecoshop is niet aansprakelijk voor zendingen die verloren zijn gegaan als gevolg van verkeerd verstrekte adresgegevens.
Zodra de bestelling verzonden wordt, ontvang je een bevestiging van verzending. Indien de zending daarna niet binnen 3 werkdagen is ontvangen, verzoek ik je contact op te nemen met yvettemoeskopsdecoshop.
Levertijden:
Bestellingen waarbij 1 of meer artikelen niet op voorraad zijn (en waarbij dit in de productomschrijving staat aangegeven), worden in zijn geheel verzonden zodra alles op voorraad is. Deelleveringen zijn in overleg ook mogelijk, er kunnen dan wel extra verzendkosten worden berekend.
Er wordt met PostNL verzonden, ik verzend dagelijks van maandag t/m vrijdag.
Doorgaans worden zendingen de volgende werkdag bezorgd, waarbij zaterdag als werkdag geldt en maandag niet. yvettemoeskopsdecoshop kan dit echter niet garanderen.
Door bijvoorbeeld drukte of groothandelbezoek wordt met name pakketpost soms een dag later verzonden.
Tijdelijke wijzigingen in de levertijd worden in het bestelproces weergegeven.
Ruilen of retourneren:
Ruilen/retourneren binnen 14 dagen (gerekend vanaf het moment van bezorgen).
Ik verzoek je vriendelijk om eerst per mail contact op te nemen met yvettemoeskopsdecoshop.
Stuur het artikel retour naar: yvettemoeskopsdecoshop Westerhaven 38, 1671 CJ Medemblik.
Voeg een kopie van de factuur of orderbevestiging bij (eventueel op te vragen via info@yvettemoeskops.nl)
Het artikel/de artikelen dient/dienen ongebruikt te zijn en opnieuw verkocht te kunnen worden.
De klant is verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging tijdens het verzenden van de klant naar yvettemoeskopsdecoshop. Ik adviseer dan ook het pakket goed in te pakken en eventueel verzekerd te verzenden. Beschadigde retourzendingen worden door yvettemoeskopsdecoshop niet gecrediteerd.
De verzendkosten voor de retourzending zijn voor de koper, tenzij het een fout van yvettemoeskopsdecoshop betreft, of het artikel gebreken vertoont. In dat geval zijn de kosten voor yvettemoeskopsdecoshop en ontvang je via de mail een verzendlabel. Let op: neem in dat geval eerst contact op via de mail! Indien je de bestelling zelf frankeert, worden deze kosten niet achteraf vergoed.
Zorg er voor dat de retourzending voldoende is gefrankeerd. Vraag eventueel advies bij yvettemoeskopsdecoshop of het postkantoor. Indien de zending onvoldoende is gefrankeerd, kan PostNL een boete opleggen. Dit wordt door yvettemoeskopsdecoshop verrekend met het terug te storten aankoopbedrag.
Indien de gehele bestelling wordt geretourneerd, worden de bij de bestelling betaalde verzendkosten teruggestort. Indien een gedeelte van de bestelling wordt geretourneerd, wordt alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen teruggestort.
Indien er gratis is verzonden in verband met een besteding van € 100,= of meer en er worden artikelen geretourneerd, waardoor het nieuwe orderbedrag lager uitkomt dan € 100,=, dan worden er alsnog verzendkosten berekend. Deze verzendkosten worden in mindering gebracht op het te crediteren bedrag.
Zodra het artikel/de artikelen onbeschadigd en voldoende gefrankeerd door yvettemoeskopsdecoshop zijn ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort.Indien de zending onvoldoende gefrankeerd was, kan de terugbetaling een vertraging geven tot maximaal 14 dagen.
Garantie:
Neem in het geval van schade of breuk eerst contact op met yvettemoeskopsdecoshop, zodat ik het op kan lossen. Stuur de bestelling niet zomaar retour, deze verzendkosten worden door yvettemoeskopsdecoshop niet vergoed!
yvettemoeskopsdecoshop behoudt zich het recht voor om de algemene voorwaarden te wijzigen.
(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)